onsdag 9 februari 2011

A bad hair day today !

Heej bloggen ;D
Nu sitter jag hemma hos mormor så de blir ett snabbt litet inlägg här ;)
Hahhaa måste bara berätta XD
Idag så gick jag o sara o massa nadra under ett tak
Jag - men hallo ?? snön är ju borta här . o här är de ju tak ! Solen kommer ju inte in här ju ??!! ;s
Alla kollar på mig som ett frågetecken
Sara o bella - Elise ?? ;s
Jag - ajuste de kommer ju ingen snö här , de är ju tak ;L ¨
Alla- Så jävla blond !!

Hahaha
AJa nu så sk ajg vara serriös här (a)
Jag har värdens tränings värk idag !
I rumpan o bak låret !!!!! as jobbigt är de , o inte nog me de så har jag A bad hair day today !
Så jag kör mjukis byxor stilen idag ;) haha
Men idag så har jag varit i skolan och sen efter de så gick jag till mormor o nu sitter jag här o har varit duktig o pluggat svenska o spanska , skulle pluggat SO me men hittar inte papprena o orkar bara inte leta ! (a)
I helgen kan de bli dålig uppdatering för jag ska va e kompisar o sova över o skit, men ni träffar mig på söndag kväll igen :D
Jag kommer ju såklart finnas här imorn o på torsdag o ... kasnke på fredag , lite på lördag kanske ;)
De sånt som märks hur uppdateringen blir helt enkelt :D
Men jag lovar iaf en sak o de e att jag ska skriva ALLT jag gjort i helggen på söndag :D
Nu kom jag på att jag har tränigns värk i magen oxå ;o
aja nu sk ajg va lite social mot mormor så blir de lite emr uppdatering när jag kommer hem sen :) ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar